خبرهای داغ:
معاون پارلمانی و حقوقی سپاه پاسداران:

هنوز در محاکم داخلی علیه غرب و منافقین اقامه دعوا نکرده ایم   

سردار شمعخانی معاون پارلمانی و حقوقی  سپاه پاسداران در همایش بررسی جنایات تروریستی آمریکا علیه ایران گفت: محاکم داخلی آمریکا از اول انقلاب تا امروز به بهانه های غیر واقعی ایران را ۳۰ میلیارد دلار جریمه کردند اما در داخل کشور حکمی علیه دزدی و چپاول امریکا و منافقین صادر نشده است.
کد خبر: ۹۴۵۴۶۷۷
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مراسم رونمایی از جلد دوم کتاب نفس‌های ماندگار که مجموعه اشعار شعرای آیینی استان قزوین در ستایش زنان حماسه ساز کربلا است، در حوزه هنری قزوین برگزار شد.

سردار شمخانی معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران در همایش بررسی جنایات تروریستی امریکا علیه ملت ایران گفت: یکی از شهدای کربلا کاتب امام حسین(ع) بوده که در سفر طولانی از کربلا به شام در کنار کودکان قرار داشت.

وی تصریح کرد: شهدا را باید شناخت آنها نور بودند که در آسمان کشور درخشیدند، شهید عباس بابایی، ابوترابی افتخار ملت و کشورند که با خون خویش راه هدایت و آینده روشن را به ملت نشان دادند.

شمخانی افزود: قوانین آمریکا بر مبنای خصلت استعماری و استکباری غرب است. در مکاتب غرب، انسان کامل با تفکر خود برتربینی می باشد و فلاسفه غرب برتری را در قدرت می بیند و هرچیزی که برای رسیدن به قدرت لازم باشد انجام می دهند که هدف وسیله را توجیه می کند.

معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران در ادامه تشریح کرد: دیگر فیلسوفان غرب مانند نیچه اخلاق را در سیاست مجاز نمی داند، داروین با تنازع بقا در جامعه بشری مجاز می داند و معتقد است برای برتری، مجاز به هر  اقدامی می باشید. وقتی صحبت از دهکده جهانی می شود یعنی آمریکا کدخدای جهان است و در بین ظالم و مظلوم حق همیشه طرفدار زور است.

سردار شمخانی افزود: مکرون مگر از کشتار یک میلیون نفر از مردم الجزایر  عذرخواهی کرد؟ کسی که می گوید آمریکا کدخداست به دنبال بستن دست ملت است تا داشته های کشور را به قربانگاه ببرند و باید در مقابل این تفکر ایستاد. فهرست ترورهای آمریکا از ۱۹۵۸ تا امروز شامل ده ها ترور دولتی در پرونده خود است، از ۲۵۰ سال تشکیل آمریکا ۹۳ درصد عمرش در جنگ بوده که با کشتار و کودتای براندازی فعالیت دارد. 

وی اظهار داشت: بیش از ۳۷۰ هزار سوری توسط آمریکا و نیروهای نیابتی آنها کشته شده اند، از تروریست و حقوق بشر برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند، در سال ۱۹۷۶ مصونیت دولت ها را تصویب کردند اما در سال ۱۹۷۹ قانونی تصویب کردند که دولت های تروریست مصون نیستند و هر دولتی مخالف سیاست های غرب باشد تروریست قلمداد می شود.

سردار شمخانی تشریح کرد: مراجع آمریکایی ۹ میلیارد دلار ایران را به دلیل حمله به برج های دوقلو محکوم کردند و با رای مضحک به دنبال ضربه زدن به ایران هستند و مدعی بودند که سپاه پاسداران انها را اموزش داده در حالی که آموزش خلبانی را در پایگاه های آمریکا گذرانده بودند و عامل حمله به برج های دوقلو اتباع عربستانی بودند.

وی افزود: تناقض در رفتار آمریکا و سازمان ملل منجر به شخم زدن زیر ساخت های عراق شد، در قیام مردم عراق علیه آمریکایی ها تعدادی از سربازان آمریکایی کشته شدند. علیه ایران شکایت کردند و در طی سال های اخیر ۳۰ میلیارد دلار ایران را محکوم کردند تا اموال کشور را به این افراد بدهند.

وی اضافه کرد: هر مقاومتی صورت گیرد به ایران مرتبط می کنند و با کشتار میلیونها انسان طلبکار هستند، بزرگترین جنایات در بیداری اسلامی توسط آمریکا رخ داد و با تسلیح تروریست ها زیر ساخت های عراق و سوریه را نابود کردند.

معاون پارلمانی و حقوقی سپاه پاسداران اضافه کرد: جایگاه ایران در عراق و سوریه با انتشار تصاویر صحنه نبرد با تروریست برای دنیا واضح و مبرهن است اما آمریکایی ها یک فیلم دو دقیقه ای از نبرد آمریکا با داعش را منتشر نکردند. آمریکایی ها قبل از انقلاب کشور را غارت کردند. 

سردار شمخانی در پایان عنوان کرد: آمریکا ارتش را در اختیار خودش نگهداشته بود و بحرین از ایران جدا شد یک بیانه صادر نکرد. هنوز هیچ پرونده ای علیه منافقین در داخل کشور تشکیل نشده است. ۱۲ هزار امضا جمع کردیم اما در داخل کشور علیه آنها اقامه دعوا نکردیم، جنایت مختلف علیه کشور داشتند و با راه اندازی گروه های تروریستی دنیا را به چالش کشیدند، اما هنوز  حتی در مراجع داخلی آنها را محکوم نکردیم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار